top of page

«Проникаючи в зоряні далі, В таємниці земної кори, Математика всіх закликає: Ти міркуй, фантазу

« Всім! Всім! Всім!

Ваша цариця Математика у мене в полоні. Якщо Ви бажаєте її звільнити – готуйте викуп!

Мої вимоги:

  1. Кожна група з цього дня на уроках математики отримує тільки гарні оцінки! Об’являю конкурс на кращу групу – знавець математики: підсумки підводимо за середнім балом групи…18.11.16

  2. Об’являю конкурс математичних газет. Газети здати до 14.11.16

  3. Кожна група повинна виконати таємне завдання, яке в конвертах принесуть Вам мої агенти.

Щасти Вам!

Велика і нездоланна моя Величність Нескінченність.

P.S. Пам’ятайте! Мої агенти слідкують за Вами!»

Завдання групам:

Вам потрібно скласти кросворд з математичним змістом

Вам потрібно скласти вікторину з математичним змістом

Вам потрібно підготувати інформаційні хвилинки на тему «Сторінки історії математики».

Підготувати презентації на тему: «Математика і життя».


Останні Повідомлення
АРХІВ
bottom of page